Marketing szeptany (z angielskiego buzz marketing, womm) to bardzo ciekawa forma promocji produktów i usług. Skutecznie przeprowadzony daje o wiele większe rezultaty niż standardowe reklamy.
Co zyskujesz decydując się na marketing szeptany?
Efektem dobrze przeprowadzonej kampanii typu marketing szeptany jest wzrost zainteresowania produktem i branżą. Firmy, które zdecydowały się na tę formę promocji zaobserwowały większy ruch na stronie i większą rozpoznawalność produktu i marki. W dłuższej perspektywie przełożyło się to na większą sprzedaż i konkretne zyski.
W jaki sposób powinna być przeprowadzona kampania?
Aby marketing szeptany mógł być skuteczny, kampania musi zostać odpowiednio przeprowadzona. Celuje w tym Grupa Mmarketing. To eksperci, w tym doświadczona specjalistka Mama Marketing, koordynują działania, które odpowiadają na realne problemy internautów oraz docierają do społeczności poprzez ich znanych członków. To sprawia, że przekaz marketingowy jest nienachalny, skuteczny i trwały.
Dowiedz się więcej o marketingu szeptanym.
Kolejny artykuł: Doradztwo biznesowe a korzyści dla firmy.
Marketing szeptany to bardzo ciekawy sposób na reklamę, szczególnie w Internecie. Jednak reklamując biznes należy wykorzystywać kilka sposobów reklamy, również stacjonarnej. Jak np. gadżety reklamowe, szczególnie jeśli mamy kontakt bezpośredni z klientem.